sábado, 9 de febrero de 2008

Benvinguda al Blog

Avui es un dia històric.

Per primera vegada he creat un blog. Per una persona com jo, a la qual li costa "entrar" en el món tecnològic, (reconec que encara no se com va el DVD de casa després de 2 anys), el fet d'aconseguir un espai virtual on escriure, relaxar-me, desconectar, explicar les meves inquietuts i aprendre de les opinions dels altres és emocionant.

A partir d'aquí, convido a tothom que llegeixi aquest blog que partint de la premisa del respecte a les opinions dels altres i del pensament lliure, opini, crei, redacti, qüestioni, aporti i en definitiva, sumi, perquè aquest blog sigui un lloc on s'aconsegueixi un espai de pluralitat i de diversitat.

Obviament, cadascú té les seves idees, jo intentaré donar la meva versió crítica de les cosses que passen. Espero que no caiguem mai en l'insult i en la desqualificació fàcil. La suma de la diversitat d'opinions serà positiva.

En principi, els que em coneixeu, ja sabeu les meves inquietuts bàsiques. Les podria resumir en quatre, (actualitat política i social, esports, economia i món borsari, aeroports), les quals seran els principals motius de reflexió encara que la própia evolució del blog farà que parlem més d'unes cosses que d'altres.

En definitiva, ja tenim l'eina i espero que entre tots la fem de la màxima qualitat possible. Per això, obriré a partir d'ara molt més l'espectre polític de les persones que rebieu aquest blog a fi d'aconseguir noves aportacions e idees que facin més enriquidor i plural el blog. Espero que aquesta il-lusió no desencadini mai cap problema.

Gràcies a tots per llegir i, si voleu, esteu convidats a opinar.

Terrassa, a 9 de Febrer del 2008.

No hay comentarios: