sábado, 9 de febrero de 2008

I love this game!!!!

Aquest vespre he disfrutat amb la semifinal Penya-Madrid. Ha sigut un espectacle.

Quin mèrit que tenen aquests nois de Badalona. Fa uns anys estàven contra les cordes desde el punt de vista econòmic i esportiu. Avui, l'econòmic el desconec, però l'esportiu el tenen més que arreglat.

En Rudy fa molta olor a NBA. Es encara molt jove. Crec que té molt marge de millora. Les seves penetracions em recorden a un tal Jimmix que jugava amb nosaltres que quan agafava "embrensida" era més ràpid que el "Correcaminos" (Mec, Mec).

Ricky Rubio menja a part. !! 17 Anys !! . Ha agafat la responsabilitat quan quedava un minut i sense complexos. Sembla que porti (i es veritat) tota la vida jugant a nivell professional. Avui he vist un pase picat "coast to coast" que feia anys que no recordava haver vist. Que fort!!. NBA fijo però el millor que li han fet a aquest noi es la regulació en la demostració del seu talent.

Feia temps que no veia a la Penya, i he vist un parell de nois joves que no tenen ni 20 anys. Bé, ja tornen a ser on eren. S'ho mereixen. Es l'equip de Catalunya de bàsquet en tradició. Fins ara, els del Barça, o sigui, els meus, anàven sempre a fitxar allò més bó de l'equip que realment formava. Ara ja no ho podran fer. La següent estació serà Estats Units.

Espero que demà guanyin. Que hi hagi una final Tau-Penya està molt bé. Dos equips i dues ciutats entregades al bàsquet. El model de competició de la Copa del Rei es inmillorable. Sempre es veuen molt bons partits i es difícil que l'equip, a priori favorit, guanyi.

Bé, el segon article del blog s'ha dedicat al bàsquet, una de les meves passions. I love this game!!!

A qui no li agradi l'esport, que no es preocupi, en aquest blog parlarem i reflexionarem de tot.

3 comentarios:

Unknown dijo...

I no hem d'oblidar per això que el principal responsable de que la Penya estigui a on està, es un personatge molt criticat pels culers (moltes vegades sense raó) i que l'únic que se li pot retreure a aquest home es no haver aconseguit una copa d’Europa.
Ja amb el Barça ho feia això de incorporar nous talents al primer equip, i gaire be sempre encertava. Jo crec que la tranquil•litat amb la que treballa a casa seva, Badalona, fa que encara sigui millor si escau del que es. Ole Aito!!
FFF

Jose dijo...

i que dir de la final? Sang freda, un partit de 40 minuts i no com molts pensen que en 2 quarts ja esta tot decidit. Tot i que es notaven nervis d'una gran final.
Enhorabona pel blog.
Tinc un dubte ara em de mirar dos bloggs o en s quedem amb 1?

joan tarré dijo...

jo crec que es millor que ens quedem amb un, sino és una ostia.
jo el vaig crear nomes per posar-lo a disposicio del carles coneixent el pal que li fa la tecnologia.celebro que hagi creat el blog.